«Бобер» в «Елітарі»

Доброю традицією для ліцеїстів є участь у Міжнародному конкурсі «Бобер», який проводиться в Україні з 2008 року відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним оргкомітетом BEBRAS.

Ідея конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди професорки Вільнюського університе-ту Валентини Дагєне. Назва конкурсу виникла в результаті спостережень за роботою бобрів вздовж річок в Фінляндії. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей – «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього змагання. Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні. Організацію і проведення в Україні Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер» забезпечує Організаційний комітет, зареєстрований Міжнародним оргкомітетом та Всеукраїнська координаційна рада конкурсу «Бобер», у яку входять представники всіх регіонів України. Міжнародний конкурс «Бобер» має на меті не лише зацікавити дітей інформатикою та інформаційними технологіями, — це і спроба об’єднати навколо вирішення спільних проблем вчителів інформатики з різних областей України, сприяти розвитку освітніх інновацій, формуванню нових сценаріїв професійного розвитку та професійної поведінки вчителя в умовах інформаційного суспільства. Конкурс «Бобер» проводиться на благодійній основі для учнів 4-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів в один день в усіх регіонах України за однаковими завданнями для кожної вікової групи. Головна вимога до координаторів та учасників конкурсу –  самостійна та чесна робота над завданнями, які для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів. Перший тип – це текстові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно обрати лише один правильний. Другий тип – інтерактивні завдання, вирішення потребує виконання відповідної послідовності операцій на комп’ютері. Платформу, на якій реалізовано весь конкурс (від оформлення задач до їх перевірки), розробив студент Львівського національного університету ім. Івана Франка, випускник Львівського фізико-математичного ліцею Тарас Шпот. Значну допомогу у створенні цієї платформи надала компанія “Eleks SoftWare”. За статистичними даними щорічно кількість краї, які приймають участь в конкурсі, а також кількість учасників – зростає. Лідером у 2018 році стала Франція – 682053 учасники, а Україна входить в першу п’ятірку. Сподіваємось, що творчі завдання конкурсу ліцеїсти виконали успішно, а результати та нагороди отримають в кінці навчального року.

Надія Желюк,методист кафедри інформаційних технологій

Ви можете залишити ваш коментар, або зворотне посилання з вашого сайту.

Залишити відгук

Top