КВЕСТ У МУЗЕЇ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    Музей засобів інформаційних технологій у Рівненському природничо-математичному ліцеї «Елітар» є центром навчально-виховної та просвітницької діяльності. Він є освітнім середовищем для учнів та вчителів у позаурочний час. З метою формування ціннісного ставлення до надбань музейних фондів класні керівники ліцею проводять з учнями виховні бесіди та класні години в музейній кімнаті. Щорічно музей поповнюється новими експонатами, які передають учні, батьки, приватні особи. Всього за історію існування  музею зібрано понад 100 унікальних експонатів, що демонструють еволюцію розвитку обчислювальної техніки – від механічних обчислювальних пристроїв, таких як рахівниці, арифмометри, калькулятори – до сучасних комп’ютерних комплексів, які проектувалися і виготовлялися в передових країнах світу. Значна частина експонатів пов’язана з українськими винахідниками, адже саме в Києві був створений потужний центр комп’ютеробудування під керівництвом С.Лебедєва.

   Для учнів ліцею, які поглиблено вивчають фізику та інформатику є можливість доторкнутися до історії винаходів вітчизняних персональних комп’ютерів,  побачити та зрозуміти їх архітектуру та еволюційні процеси,  що характеризують різні покоління обчислювальних машин, починаючи з другого покоління і до сучасних експонатів.

   Традиційно для наймолодших учнів ліцею – восьмикласників, які вперше переступили поріг ліцею, у музеї проводиться квест. Адже саме в курсі інформатики  8 класу учні вивчають тему «Покоління ЕОМ» та знайомляться з архітектурою ПК, периферійними пристроями та їх особливостями. Під час квесту в музеї засобів інформаційних технологій учні 8 фізико-математичного класу виконували творчі пошукові завдання: класифікували експонати відповідно до поколінь, шукали історичні відомості про експонати, країни-виробники, а також особливості їх експлуатації та сфери використання. Наступний етап – це обговорення та обмін даними, які учні отримали під час квесту. Така форма роботи викликає інтерес до пошукової діяльності у ліцеїстів, спонукає їх до вивчення історії та культурно-просвітницької діяльності. 

 

Надія Желюк, вчитель інформатики


 
Ви можете залишити ваш коментар, або зворотне посилання з вашого сайту.

Залишити відгук

Top