Основи впровадження STEM – освіти

Окреслення моделей та етапів впровадження STEM-освіти є одним із важливих кроків формування концепції нової природничо-математичної та інженерної освіти в Україні, які можуть бути використані при планування стратегій розвитку освітніх систем.

02 листопада 2017 року у Рівненському природничо-математичному ліцеї “Елітар» відбувся науково-практичний семінар з теми: «Практичні основи впровадження STEM – освіти в умовах розвитку інноваційного навчального потенціалу навчального закладу». Директор ліцею, кандидат педагогічних наук, Заслужений вчитель України Желюк Олег Миколайович ознайомив учасників семінару з теми: «Аспекти впровадження елементів STEM-освіти в діяльність сучасного закладу освіти». З елементами впровадження проектів з хімії з елементами STEM – освіти виступив заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель хімії Данилюк Роман Едуардович. Практичне застосування інтегрованих завдань з фізики та впровадження елементів STEM-освіти у навчально-виховний процес з фізики засобами домашньої фізичної лабораторії виступили методист кафедри природничих дисциплін Шарабура Анатолій Остапович та вчитель фізики Работюк Микола Кузьмович.

Подальші перспективи дослідження пов’язані із аналізом практик реалізації кожної із складових моделі, визначення переваг та застережень, моніторинг практик та опису алгоритмів їх впровадження.

 


Більше фото у Web-альбомі

Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики та хімії ПМЛ «Елітар»
Данилюк Р.Е.

Ви можете залишити ваш коментар, або зворотне посилання з вашого сайту.

Залишити відгук

Top