Stop Bulling

Заходи, спрямовані на запобігання та протидію булінгу, проведені у 10 БХ класі:

  • Для розвитку уявлення про дружбу, доброзичливого ставлення до однолітків, виховання дружніх взаємовідносин була проведена виховна «Кого можна назвати другом?»- 1.Бесіда-роздум «Хто такі друзі?» 2.Вправа «Клубочок» для розвитку міжособистісної взаємодії у групі, співучасті, єдності, почуття підтримки.
  • Для розвитку навичок безпечної поведінки з метою попередження насильства проведена виховна разом їз психологом ПМЛ «Елітар» «Запобігання насильству над дітьми» – 1.Обговорення поняття «Насильство», «Види, прояви, наслідки насильства» 2.Обговорення «Куди звернутись за допомогою». Надана інформація про «гарячу лінію» 0800500225 або 116111 е можна отримати психологічні та правові консультації щодо протидії жорстокому поводженню з дітьми та захисту їх прав. 3. Проведено  також  заняття «Викресли твердження, правила безпеки, які є неправильними і залиши правильні, до яких потрібно прислухатись.Додай ще свої правила»
  • Для ознайомлення з механізмом реагування та звернення у ситуації булінгу, для формування нульової толерантності до булінгу проведено Інтерактивне заняття «Протидія булінгу».- 1.Вправа «Знайомство» (кожен називає своє ім’я та одну позитивну рису характеру) для створення сприятливої атмосфери.2.Вправа «Мої очікування» (пишуть, потім озвучуюють, що очікують від заняття) 3.Перегляд відеороліків «Викресли булінг», запитання та обговорення. 4.Вправа «Скринька безпеки»(кожен має написати, як захистити себе від булінгу, що необхідно робити у ситуціїбулінгу).
  • Для дослідження щодо розповсюдженості булінгу та можливих шляхів його подолання в учнівському середовищі (10 БХ) проведено анкетування учнів за участю психолога- представлені запитання та варіанти відповідей, наприклад: як би визначили ставлення один до одного, як ставитесь до проявів насильства, які ознаки насильства, як часто у класі виникають конфлікти, які прояви цькування найбільш розповсюджені, чи стикалися особисто з проявами булінгу, хто найчастіше виступає булером, хто потерпає від булінгу найчастіше, до кого звернутись при застосуванні булінгу саме до Вас, що необхідно робити для профілактики булінгу. Згідно опитування, в учнівському середовищі булінгу не виявлено.
  • Подібне анкетування з варіантами відповідей заплановано провести і з батьками, включаючи наступні запитання: чи зросла кількість випадків насильства в освітньому середовищі; якби визначили ставлення один до одного  дітей у класі; Ваше ставлення до насильства; що є ознаками насильства; як часто у класі, де навчається Ваша дитина виникають конфлікти; якими були наслідки конфліктів;якби ви дізнались про булінг-Ваші дії;які прояви є найбільш розповсюдженими; чи стикалася Ваша дитина з цими проявами; хто найчастіше виступає булером; хто найчастіше потерпає від булінгу; визначте, які з наведених дій сприятимуть зниженню випадків насильства;що необхідно зробити для профілактики булінгу у ПМЛ «Елітар».

Ірина Данилова,
класний керівник 10 БХ класу

Коментарі та розміщення зворотних посилань в даний час закриті.

Коментування записів тимчасово вимкнено.

Top