Завдання 8 класу фізико-математичного профілю


Алгебра
Розв’язати № 32.2, 32.4, 32.6, 32.8, 33.2, 33.4, 33.7, п.32, 33.

Англійська мова

Access 3.
p.25 –read the text “The gift of storytelling”, learn unknown words, words in bold.
Ex.3, p.25 – answer the questions.
Ex.6, p.25 – write about a popular folk tale in Ukraine.


Біологія

Прочитати §37, заповнити зошит – будова головного мозку.
Всеукраїнська олімпіада  «DremEKO» – участь бажаючих.
Конкурс малюнка  «Великому киту – велике плавання» (А3 , акварель, олівець, гуаш).
Всеукраїнський фестиваль  «В об’єктиві натураліста».


Всесвітня історія

Прочитати  20,21

Скласти запитання.


Географія

  1. Опрацювати тему «Природні зони України» ( параграф 32 -34 підручника)
  2. Виконати Практичну роботу №9 (ст.178 підручника, у вигляді таблиці)
  3. Провести дослідження (ст.178 підручника)


Геометрія
Прочитати §4, п.17-21, розв’язати №  17.5, 17.13, 18.27, 18.31, 19.11, 21.1, 21.11

Інформатика

I група (Желюк Н.Д.)

  1. Опрацювати підручник  п.11.1.3.  Перевірити приклад програм,наведених у параграфі.
  2. Опрацювати підручник  п.11.1.4. Перевірити приклад програм,наведених у параграфі.
  3. Опрацювати підручник  п.11.1.5. Перевірити приклад програм,наведених у параграфі. Виконати завдання з розділу «Виконуємо».
  4. Опрацювати підручник  п.11.2.1. Перевірити приклад програм наведених у параграфі.
  5. Опрацювати підручник  п.11.2.2. Перевірити приклад програм наведених у параграфі. Записати таблицю 11.3 в зошит.
  6. Опрацювати підручник  п.11.3. Перевірити приклад програм наведених у параграфі.
  7. Створити програми завд.1,2,3 сторінка 249.

II група (Середюк Ю.Р.)

Завдання в онлайн-класі.


Історія України

Прочитати  29

Скласти запитання.


Мистецтво
Прочитати матеріал у підручнику с. 99-103. Вивчити терміни с. 103. 
Творче завдання. 
1. Створити кросворд «Музична спадщина композиторів бароко». 
2. Написати твір – роздум «Антоніо Вівальді – автор вражаючих музичних образів». 
3. Створити власний диск «Музика бароко».
 

Основи здоров’я

  1. Опрацювати параграф 6 підручника, виконати вправи 3, 4  ст.33-34
  2. Опрацювати параграф 7 підручника, ст.36


Зарубіжна література
Завдань немає

Українська література

  1. Прочитати трагікомедію Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч».
  2. Дослідити, чи випадковими іменами Іван Карпенко-Карий наділив Калитку (з’ясувати значення слова), Пузиря та Бонавентуру у творі «Сто тисяч». 


Українська мова

  1. Повторити вивчене про просте ускладнене речення з однорідними членами.
  2. Виконати вправу 5, с. 96.
  3. Запам’ятати правильне наголошування слів та варіанти слововживання (рубрика «Культура мови»).



Фізкультура
Завдань немає

Хімія

Повторити: Класи неорганічних сполук (параграф 28, 29.)
Підготуватися: до самостійної роботи роботи, щодо написання хімічних формул оксидів
Розв’язати: задачі №9,10 (с. 152-153 підручника, задачі 8,9 с. 157 підручника).


Top